Pasiunea este tot si totul este pasiune

Pasiunea este tot si totul este pasiune

Si iata-ma iar cu picioarele in apa fiarta cu putin bicarbonat. Oricum, am inceput sa ma obisnuiesc cu statul in picioare, cu mersul pe jos cu orele… pentru ca n-am mai mers probabil. In ultimele zile s-a tot gasit cineva sa ma ia de acasa si sa ma aduca acasa. Ce dragut! Nici nu speram eu sa gasesc atatia oameni draguti.

In ultimele doua zile am intrat la la job la 6:30 dimineata, daca trebuia sa merg pe jos ar fi trebuit sa plec de la 5:15 ca sa am timp sa ajung si sa-mi si trag sufletul putin! Asa ca am fost salvata de o colega noua care sta intr-un orasel apropiat iar drumul ei este chiar prin fata casei mele. Este o alta alternativa de ajuns acasa pentru ca nu suntem mereu in aceeasi tura dar, asta nu-i o problema mare, de fapt este un lucru bun pentru ca asa o sa-mi cunosc si eu mai bine toti colegii! Da, e socializare cu incetinitorul pentru ca la castel nu prea avem timp, totul este intr-o continua miscare.

Weekendul acesta a fost unul foarte aglomerat, a fost o conferinta sau, ca sa fiu mai corecta, o tabara la care au participat cam 300 de oameni. Intr-o sala cu 200 de locuri a trebuit sa hranim 300 de infometati cu 2 feluri de mancare. Ne-am miscat cat am putut de repede, norocul nostru ca si ei au mancat repede si dupa o ora si jumatate toata lumea era fericita. Cu stomacelul plin au iesit in curte la vorba, foc de tabara, muzica si voie buna. Totul s-a terminat cu bine!

Tot stand asa cu picioarele in apa fiarta care s-a cam racit, imi dau seama ca azi a fost, si inca mai este, o zi minunata. Am simtit sa spun, cum zicea fiica mea cea mica, Eden, ca a fost cea mai frumoasa zi din viata mea! De ce? Pentru ca m-am simtit foarte bine in pielea mea, am avut incredere in mine, am fost eu fara a ma mai gandi daca vorbesc corect, inteleg bine, se face sa zic asa, e bine sa am initiativa… intr-o propozitie: nu m-am mai cenzurat si am prins aripi.

Ceva se contureaza in mintea mea, ceva vrea sa iasa la suprafata din sufletul meu… Degeaba am zis eu pana acum ca am plecat, ca mi-am luat zborul, cand de fapt am stat inchisa in aceleasi mentalitati. Nici macar n-am vazut oportunitatile care se deschid in fata mea. Incep sa cred ca de mult imi doream sa cunosc alte meleaguri, alte mentalitati, alte perceptii ale vietii.

Ce face un om care nu are nevoie de nimic, are tot ce-si doreste, isi poate cumpara tot ce vrea? Descoperirea pe care am facut-o este chiar acel adevar pe care il tot aud de la Ariel de cativa ani incoace: omul care are tot isi urmeaza PASIUNEA! Si la fel ca-n matematica, este valabil si vice-versa, omul care-si urmeaza pasiunea are TOT!

Am scris acum vreo 4 ani un articol pentru Motivonti si cred ca incercam sa explic cum ca atunci cand faci ceva sa-l faci bine, cu simt de raspundere, sa nu-l faci de mantuiala caci pierzi din timpul tau care este foarte valoros, este viata ta. Cumva incercam sa explic ca atunci cand faci ceva si iese bine, ai placere sa faci acel lucru si atunci il faci si mai bine si… iti traiesti viata in bucurie si cu folos, nu o pierzi incercand sa te fofilezi!

Explicam eu atunci cum imi placea sa matur dimineata cand deschideam magazinul. Lucram pe vremea aceea intr-un mall la un magazin maricel. Zilele trecute mi-am adus aminte de articol, cand cineva mi-a spus ca orice lucru face, il face cu placere, chiar si cand matura pune pasiune si matura temeinic!

Chiar am zis in gandul meu „Ia uite altul caruia-i place sa mature„! Acelasi lucru am vazut zilele astea la castel. Am lustruit deja sute de tacamuri, cot la cot cu alti colegi, si n-am vazut pe nimeni sa se strambe sau sa zica ca nu-i place, toata lumea freaca cu placere la tacamuri, sterge paharele, strange farfuriile murdare, matura, spala pe jos… toti fac totul cu bucurie, simt de raspundere si pasiune. Locul e plin de clienti tot timpul, n-ai timp sa te plictisesti. Totul este ca o roata: pui pasiune, iese bine, iti place, pui iar pasiune, iese si mai bine, iti place si mai mult…

Atunci am scris dar, acum a venit momentul sa constientizez ce-am vrut sa explic atunci, sa traiesc pe pielea mea si este fantastic, este adevarat!

Lasă un răspuns

