Imi vine sa cioflai viata

Da, a trecut 1 an de cand am poposit pe aceste meleaguri. Sunt mai mult ca sigura ca as fi simtit la fel chiar daca as fi poposit pe alte meleaguri. De ce? Pentru ca asa a fost trairea mea, totul pleaca din interior.

M-am trezit de dimineata si am citit un articol in care se predica incetinirea, negrabirea, micul dejun, trezirea cu cel putin o ora inainte de momentul iesirii pe usa. Asta fac de foarte mult timp, ma trezesc de dimineata ca sa am timp sa-mi savurez cafeaua si sa-mi alint copiii… de la distanta. Dar am uitat de micul dejun deci, articolul, amintindu-mi acest mic aspect, m-a facut sa ma dau jos din „my double bed” si sa purced la incropit micul dejun. Am folosit cunostintele furate de la Ariel si a iesit un mai mare deliciu de mic dejun, asa un deliciu ca mi-a venit sa cioflai… si aici a inceput totul…

Mancand si cioflaind, mi-am dat seama ca sunt fericita, ca sunt atat de fericita incat imi vine sa-mi „cioflai viata”!

A trecut un an de cand am facut o mare alegere in viata mea, de cand m-am rupt de tot, de toti si de toate din viata mea. Am plecat intr-o alta tara fara sa am nimic concret in gand, fara sa stiu ce ma va astepta… un singur gand am avut, acela ca nu vreau sa mai fiu jos, nu vreau sa ma mai simt doborata, vreau sa simt viata, sa vad ce n-am avut timp sa vad pana atunci, sa miros florile, sa le observ, sa ascult vantul si ploaia si sa-mi placa chiar daca e furtuna, sa ascult pasarile si muzica clasica, sa stau cu mine, sa incerc sa ma cunosc…

Acum imi dau sema ca asta am vrut pentru ca atunci nu aveam nici o idee, atunci eram in bataia vantului. Si asa am fost mai tot timpul, n-am calculat nimic, n-am incercat sa obtin nimic, am lasat totul sa se intample fara sa am nicio asteptare, nicio dorinta.

Fix la un an de zile dupa rapidul meu divort s-au intamplat doua lucruri importante: am semnat un contract full time cu „castelul”, un loc unde-mi place sa-mi petrec timpul si unde lucrez… si totodata m-am mutat singura intr-un „one bedroom flat”, unde am doua camere, bucatarie si baie.

Din acest punct am inceput sa gandesc putin si am ajuns la concluzia ca venirea Edenucai langa mine este posibila. Am tatonat terenul cu ea si mi-am dat seama ca-si doreste sa vina la mine deci m-am ocupat de gasirea scolii si inscrierea ei din septembrie.

Spre bucuria mea, Iris, fiica mea cea mare, isi indreapta si ea gandurile spre o venire langa mine, lucru care mi se pare extraordinar pentru ca de cate ori am intrebat-o daca vrea sa vina la mine nu prea mi-a raspuns pozitiv.

Ariel, fiul meu, neintrebat de mine, anunta ca vrea sa vina mai aproape de mine, pentru ca familia este acolo unde suntem cu totii. El mereu imi face surprize placute, imi da peste cap toate certitudinile, ma intoarce pe toate partile, ma invata si trage de mine, vrea sa scoata tot ce crede el ca ascund in interiorul meu.

Deci, tot mancand din micul meu dejun copios, realizez cat de fericita sunt, in curand familia mea se va reuni, vom fi impreuna. Este prima data cand am un gand, o dorinta si aceea este sa fim iar impreuna, sa mancam micul dejun impreuna, sa ne cante Ariel la chitara, Eden sa ne spuna glume iar Iris sa ne danseze un pic.

Nimic nu va mai fi cum a fost, dar nici nu trebuie. Evoluam, crestem, avem experiente noi, invatam lucruri noi… dar important este sa comunicam, sa ne simtim aproape unii de altii si chiar sa fim aproape unii de altii.

Eden a plecat in Israel, la bunicii din partea tatalui ei, Radu, si se pare ca-i place foarte mult. Eu iubesc Israelul, este o tara foarte frumoasa, calda si colorata, asa cum imi place mie. Am fost fericita si acolo, am adus pe lume doi copii minunati, copii care acum sunt adulti minunati. Israelul este intr-adevar un pamant sfant!

Radu, tatal copiilor mei, cred si sper ca este si el fericit.

Cum sa nu-ti cioflai viata cand totul se aranjeaza in cel mai frumos mod posibil?

Un gând despre “Imi vine sa cioflai viata

Lasă un răspuns

