My first radio show

My first radio show

Si iata ca s-a intamplat iar… daaa, o noua surpriza, o noua experienta, o noua aventura. Oare viata asta chiar are asa de multe de aratat si noi suntem asa de fraieri incat sa ne ingradim si sa nu vedem nimic din ea?

Se pare ca da, ca de multe ori preferam sa vedem doar zidurile ridicate in jurul nostru in loc sa dam curs oportunitatilor pe care viata ni le scoate in cale. Am trait o viata facand doar ceea ce am crezut eu ca trebuie sa fac, acum traiesc facand ce-mi place si alegand din ce-mi iese in cale… de fapt nu, nu aleg nimic ci iau tot ce-mi iese in cale si incerc sa storc tot ce pot din fiecare moment, din fiecare experienta.

Cred ca ma comport ca-n filmul „Yes man” …zic „da” la tot ce apare.

Nu stiam ca „la castel”, acolo unde lucrez, de fapt acolo unde-mi place sa-mi petrec timpul mai toata ziua, exista o statie de radio. Dar pe la sfarsitul anului trecut un coleg s-a apucat sa-mi explice de ce este el obosit in fiecare zi. Explicatia era simpla: avea noaptea un radioshow.

Am fost asa de incantata sa aud ca are indeletniciri asa frumoase. M-a tinut incantarea cateva zile, dupa care am uitat. Dar dupa ceva timp o alta colega imi spune ca are emisiune la radio. Deja parul meu deja carliontat s-a incretit definitiv… „vreau si eu” mi-am zis.

Avand experienta din Romania cu „Radio Shalom Romania”, m-am gandit ca m-as putea descurca sa-i dau un interviu cuiva, sa-mi spun povestea… pentru ca, sincer, cred ca am o poveste buna de impartasit. Si care poate ajuta…

De la a da un interviu cuiva, intr-una din emisiuni, am fost invitata sa am propria mea emisiune la radio! Wow… am crezut ca nu se poate asa ceva. A fost una dintre cela mai fericite zile din viata mea cand am fost intrebata daca vreau sa-mi fac propria emisiune.

De ce? Simplu… eram venita in Anglia de mai putin de un an de zile si mi se oferea oportunitatea de a ma face auzita de o lume intreaga (care ar fi vrut sa ma asculte). In mintea mea aveam imaginea unui ac (eu), care emitea din mijlocul unui loc in care nici n-am visat sa ajung. Ceva SF pentru mine.

Da, viata e plina de miracole. Ieri am avut prima emisiune, emisiune care ma asteptam sa fie ascultata de vreo maxim 10 oameni. Nu m-am gandit sa fac publicitate pentru ca pana nu am intrat in studio nu am fost sigura ca va exista o emisiune. Am ales muzica in 10 minute inainte de incepere. Am avut ajutor bineinteles, Dean a rezolvat tot ce a tinut de butoane, organizare, intrebari, research…

Dar Dean si tot restul echipei au fost scosi dintr-ale lor pentru ca ceva nemaintalnit s-a intamplat la aceasta emisiune. Am atins undeva la 600 de ascultatori, intamplare care i-a facut, cred, cei mai fericiti si uimiti oameni de pe fata pamantului.

Da, s-a intamplat un miracol iar, ca de obicei, omul cu miracolele este Ariel, el face magie, el face oameni fericiti, el face lucrurile sa se intample, el aduce bucurie… da, e omul care aduce bucuria, ca cel care aduce ploaia. Multumesc Ariel, ai fost iar la inaltime, pe mine m-ai facut sa ma simt unica, iar pe acesti oameni i-ai facut sa sparga recorduri… multumim!

Dar sa spun ceva si despre continutul emisiunii, nu? Nu prea mi-era clar ce vreau sa fac, ce vreau sa zic, idea era de ceva multicultural, comunitatea evreiasca din Romania adusa prin mine in Anglia. O nebunie, nu prea mi-era clar ce am de facut, dar am zis „da, vreau, voi face o emisiune…” fara sa spun ce fel de…

Hahaha, m-am desteptat putin, n-am dat prea multe detalii pentru ca in gandul meu era sa fac ceva despre mine, despre venirea mea in Anglia, despre povetea mea… cum se repeta acest „MEA”… acest mea reprezentand de fapt FEMEIA… copila, sotia, mama, romanca, evreica, crestina… femeia din Anglia, fiecare fiinta de sex feminin de pe acest glob pamantesc.

Cam asta era in mintea mea, dar era asa de mare ca nu puteam contura si nu puteam exprima prin cuvinte. Na, ca am facut-o acum, am conturat ideea. Fiecare femeie are povestea ei de viata, poveste care spusa poate ajuta alta femeie, dar in acelasi timp poate ajuta barbatii sa inteleaga femeia si astfel sa se intample ceva miraculos, sa fie intelegere si comunicare intre cele doua sexe.

Proiectul pare ca este de amploare, are un viitor stralucitor cu repercursiuni minunate asupra tuturor.

Deci eu, o romanca maritata cu un evreu, doi copii nascuti in Israel si doi nascuti in Romania, divortata dupa 27 de ani, dupa o casnicie admirata si invidiata de multa lume, dupa o necomunicare masiva intre sot si sotie, dupa inselat, adulter, depresie, renascuta din propria cenusa, luat lumea-n cap si ajunsa in Anglia prin nu stiu ce miracol, lasat totul in plata Domnului un an de zile… ma trezesc acum la viata si vreau sa impartasesc lumii experiente, fantezii, revelatii, concepte si… ce mi-o mai trece prin cap.

Sunt fericita, sunt constienta ca nimic n-a fost degeaba, fiecare clipa de chin imi aduce deja multe clipe de bucurie.

Suntem aici pentru a invata, pentru a evolua si de cate ori mi se face frica imi aduc aminte ca sunt in siguranta, totul face parte din evolutia mea si nimic din ce mi se intampla mie sau oricui altcuiva nu este rau ci este asa cum trebuie sa fie pentru ca noi sa putem creste.

Iata aici inregistrarea emisiunii

Un gând despre “My first radio show

Lasă un răspuns

